back in stockholm

Jahapp då var man hemma igen då. Gick bra me snowboard åkningen idag, raila åh grejer idag också.
Måste också säga att jag va riktigt duktig nu när jag kom hem då jag packa upp allt direkt vilket jag aldrig brukar göra. Brukar alltid låda väskan stå kvar ett bra tag och sen packa upp den. Hahaa men nej nej inte denna gång!
Skulle precis sätta mig och lägga in bilderna jag tog idag, men nej nej självklart är min kamera i bilen som robin har. bajs.
Men här får ni iaf lite bilder som tog i tisdags !!
(Sara på restaurang) (jag på restaurangen)

Fler lär läggas in på facebook. Synd om er som inte e vän med mig dära och kan se.. Hihiiii

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0