börjar klarna upp

Ja faktist så bärjar vädret här uppe klarna upp. Åh härligt! Tog lite extra sovmorgon idag pga att de inte såg så fint ut när klockan ringde.
Men nu är de dags för att be ge sig ut i backarna för att få åka lite innan vi sätter oss i bilen hem.


Måste också bara få skriva ett litet medelande till min bästa vän!
Jag sakar dig verkligen jätte mycket, och vart jag än går nu här uppe så tänker jag på i påskas. Shiiit va skoj vi hade de då. Sedan kan jag inte låta bli och tänka på hur kul vi kommer att ha de på sportlovet.
Jag älskar dig Sara Andersson och saknar dig så gaalet mycket (men snart ses vi.. wiiiie)


/ nicole i sälen

Kommentarer
Postat av: Sara

Assså nicole du är helt jävla fantastisk. jag älskar dig sååå mycket. du är bäst. <3

2009-12-28 @ 17:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0