frukost med korven

Jag kan egentligen inte fatta att jag är vaken nu! De är liksom bara jag och Båtsman som är vakna här hemma i huset. Men vad gör man inte för att se någelunda bra ut i håret. Ska va hos frissan kl 10.30 och bussen går 09.40 (ointressant information)

Igår när jag va i täbban me Hanna så hitta jag verkligen ingenting som jag ville köpa. Buhuuuh trååååk. Efter centrum så åkte vi hem till mig och såg på film.
När den va slut vare dags för att dra sig till gymmet. Igår måste jag säga att det gick riktigt bra. Och de va skönt, de va inte alls många dära så att man kunde göra precis de man ville. + att man kunde flumma lite också!
Gick me sara hem en stund efter och fortsatte åh babbla på.. Hihiii vi e roliga vi!

 My sister´s keeper hette filmen jag och hanna såg på. Mycket fångande film.
Den handlar om en liten flicka som får leukämie. Mamma blir helt förkrossad och ska göra allt för att få behålla sin dotter. Dottern behöver så mkt organ och sånt annars är de helt omöjligt att hon klarar sig. Men eftersom att ingen i familjen är gokända för att ge bort organ så föder hon ett barn som är ett provrörsbarn. Dom har helt enkelt odlat fram barnet för att allt ska passa till den sjuka dottern.
När hon en dag inte vill att doktorerna ska skära mera i henne.
En film som bara är ett måste att se. Den är fångande, men dom har ändå tänkt sig för när dom gjort sen så att de inte blir för känsligt. MKT BRA FILM.

/ nicole

Kommentarer
Postat av: hanna

i agree, väldigt bra film! :)

2009-12-29 @ 15:57:48
URL: http://hannapannaplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0