glömmer vecko dagen

Sen lovet börja, har jag verkligen helt glömt vad de är för någon vecko dag.. De är rätt skönt måste jag säga, för att då tänker man inte så mkt på tiden och allt..

Idag har vi vart ute i backen hela dagen. (Pierre,Jag,Lillebror,Mamma,Robin uppe i toppstugan idag) Riktigt skoj, på eftermiddagen när alla va trötta på att åka i backarna så drog vi till nya badet här uppe. Experium. Riktigt coolt är de!!!
Fick bland annat en tröja köpt. Åh shiiit va nöjd jag är med dig!! hihiii kommer bo i den.. höhö
(mina nya ut snygga tröja!!!)  (Bobbin)
(sälfjällstorget för ca 30 min sen)
(glada jag)

/ nicole i sälen

Kommentarer
Postat av: Mormor

God fortsättning på lovet. Det ser jättemysigt ut. Ha det bra Kram från Mormor o Sture

2009-12-26 @ 08:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0