in lurade på yoga

Haha igår blev de ärtt långt pass för min och Saras del. Haha när vi tränar i lite mer än en timme så blev vi in lurade på yoga i 75 minuter. Hahaa ja så de blev bra träning igår.
Jag blev då tipsad av hon som höll i yogan om någon vatten grej. Man ska kocka vatten och så dricka och bla bla.. Minns inte riktigt orentligt, så får höra me henne igen. Men tydligen ska de va jäkligt bra för kroppen och man märker bara skillnad efter 40 dagar. Så ja de är väl värt åh pröva liksom. Ingen har väl dött av åh dricka rent vatten.

Har fastnat helt i twilight boken. Haha jag e rolig jag. Jag får tyck då jag läser hela tiden. Sen bah: äsch skit samma jag pallar inte.. Haha jajja sån e jag!

Allt för mig / nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0