redo för fjällen

Va åh shoppa idag med Karro! Och fick lite saker shoppat till fjällen. Kände att de behövdes med tanke på att jag åker till sälen snart.

Jävligt nöjd med mina köp idag må jag säga.. Så ja jag måste ju va muppig åh visa bilder

 +  =  shiiit nu länktar jag bara till att få hoppa i mina skid kläder och bege mig ut i backen!!!

har gjort rätt mkt denna helt..
Fredag: Käk me Emmelie + bio.. Riktigt mysigt. Vi såg luftslottet som sprängdes. gaaaalet bra film asså!
Lördag: va och bowla me en jäkla massa gött folk.. ja jo de gick ju bra de också !
Söndag: shopping me Karro!

/ nicole

Kommentarer
Postat av: Sara

Meeh jag trodde du och jag skulle se den filme JU :(

2009-12-14 @ 11:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0