tisdag idag

Då vare tisdag, tisdagen sista veckan i skolan innan jul. Min dag blev inte alls som planerat.. Jag tok försov mig (måste ha råkat stänga av klockan i sömnen) så jag blev hemma idag och fick lite plugg gjort och lite coola foton..

Jag kände bara att jag ville ut i de härliga snö vädret.. Så tog på mig långkallingar, mjukisar, dun skor, underställs tröja, polo tröja, vantar, jackan, musik + kameran och gick på en liten promenad... Fick en jäkla massa coola bilder faktist.

Här får ni smak av några som är lite omgjorda också ;)
 myyys  tåget ensamhet heter denna...


vad tycks?? :)

/ nicoleeeee

Kommentarer
Postat av: hanna

jättefina tkr jag :) väldigt vintriga! :D men vart tusan var du ute och traskade? 3

2009-12-16 @ 15:35:08
URL: http://hannapannaplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0