efter jobbet

(bjuder på en gammal bild)

nu e jag hemma och har jobbat en snabbis. Tog iof bara 30 min men jobb som jobb :D
Nu håller jag på och packar till imorgon då de blir mamma vecka..

PLANER för helgen

Fredag:
skola, sedan hem till sara och hjälpa henne och fixa henne till en fest hon ska på :) sedan ska jag väl hem och käka middag me familjen sedan får jag se vad som händer !

Lördag: Träna och sedan har jag några alltenativ. Ska iaf vara med oscar. Antingen ska vi hem till en kompis som har inflyttnings fest och då ska vi vara me sara också :D. Eller så drar vi hem till Josefin en stund. Eller så e vi hemma me bror och hans kompis och spelar poker .. Allt visar sig.

Söndag:  sova och sedan plugga och sen jobba !

ska sova nu.. / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0