...

förlåt har vart dålig med inlägg nu.. Men igår så intervjua vi en frisör salong jag och Josefin. Sedan gick vi till v-tuna gymnasium hälsade på lite kompisar sedan åkte vi till centrum fö ratt sitta och duskutera med Sophie och Jennifer. Sedan åkte jag hem och chillade lite sedan kom Jessica till mig. Hon sov hos mig och vi hade det riktigt mysigt. HAde rätt svårt att somna för att jag e så spidad över sälen :D


Och idag så vare en riktigt soft morgon, vi stressade inte en enda sekund :) jessica åkte till sin skola och jag åkte till salong TinTin för att göra slingor på mamma. De gick riktigt bra :)
Sedan vere en given sak att åka till v-tuna gymnasium :P hahaaaa
Väntade sedan på bror tills han slutade, sedan åkte vi hem och snackade ;)..
När pappa sluta så åkte vi och hämta robin bil. Och nu sitter jag här hemma hos pappa och ser på TV :)

pusss hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0