god morgon fastland

Hahaa nu är jag på fast land ingen liten ö här och där! Vart mycket flängande från Ö till Ö. Först från Dalarö till Singö sedan singö till åland. Jajja de har vart trevliga dagara.

Igår så vare en mycker härligt lugnt dag på havet. Satt uppe i baren och lyssnade på live musik. Självklart önskade jag och sara en låt! Och de blev vest virginia :D (De är min och Doris låt nu!) Sedan när vi kom fram till åland. Åkte vi och h'ämtade min lilla kusin på hans dagis. (hahaa de va ett fint dagis me många fina färger på utsidan, haha) sedan hem och fika me morbror. Fick se sedan Elias köra sin lilla fyrhjuling. De va skoj och hade självklart lite snöbollskrig smatidigt.
Gick in sen och fick lite mat i magen innan de va dags att åka till båten igen. På hemresan hände inte så mkt. Men när vi tog bussen hem sedan från båten. SÅ sitter jag och sara snackar lite privat. Men vi märker att dom framför sitter och lyssnar. Hahaa då blev de lite pinsam tystan hos oss en stund. Hahaa muppar som ska lyssna vad andra snackar om.

kom hem rätt sent så gick ner och kollade på Big Brother direkt.

Nu ska jag fixa mig sedan in till stan med emma..
Tack och hej / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0