god morgon sportlov!

jaha nu är sportlov på riktigt (eller riktigt och riktigt är de ju inte när man inte är i sälen). Vaknade upp för kanske en timme sedan och låg och drog mig tills nu. Riktigt skön faktist. Sedan tänkte jag nu ta och kolla bussarna och de till Älvsjö där jag ska möta emmelie senare idag :)
Juste!!!! Fick en länk igår från Robin som de va ett blogg namn. Jag trodde först att de va en blogg från sälen som man kunde se live bilder. Visste att dom har de på sin hemsida men trodde de va nått nytt nu. Så att jag hade inte velat spana in den sidan. Men nu så gjorde jag de. HaHaaa knappast att de va någon sån blogg. De va ju fan brorsan och hans polare som gjort en blogg nu när dom är i sälen ! HaHaaa FAN va kul! Den kommer man ju följa de kan ju bli intressant :P
Intresserad av blogg namnet. Skriv en kommentar :P


Ska käka frulle nu och sedan ut me vovven ;)

Hare / N

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, vad heter bloggen? :P

2009-02-23 @ 12:25:32
URL: http://hannapannaplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0