god morgon

vaknade för kanske 30 min sen. Helt otroligt att jag vakan innan min klocka ringde.
Ska gå upp nu och sedan gå till firman och jobba snabbt! Sedan ska jag in till stan med sara för att köpa mina googles. Efter de är de meningen att träffa oscar, men vet inte om jag hinner de. Hade iaf tänkt att på vägen hem från stan så ska jag åka och träna. Blää måste bära på träningsgrejerna inne i stan !! jajjaa

ha en bra söndag ! jag kommer nog få en toppen söndag, för att jag vet att imorgon ska jag till kungsberget :D Wiie

BTW min kväll igår var toppen ! Käkade middag hemma me familjen (firade pappa lite) sedan satt vi och snackade hur länge som helst. RIktigt trevligt var de!!! :D

CIAO / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0