helgen

Min helg har vart bra tycker jag !! Eller egentligen har jag inte gjort nått speciellt.

Fredags: Åkte me Tom hem så hoppade av vid Lina och stod och snacka me Ida och Lina medans jag väntade på att Sara skulle åka hem från skolan. Åkte sedan hem till sara och fixade hennes hår lite ;) sedan blve jag hämtad av bror. ÅKte hem och käkade middag med familjen + morbror, Stina och kusin. Efter de så åkte jag me upp till pappa för att jag hade lovat att kolippa min bror´s kompis. SÅ åkte dit och fixade de sedan åkte jag hem till Hanna. Vi chillade bara

Lördag: Plugga faktist lite, ochs edan åkte jag till centrum me mamma för att köpa hörlurar och lite små saker. När vi handlat så åkte vi och kollade på min bror´s hockey match (de va en rolig match de) sen åkte jag bara hem och fixade mig med sara. Vi skulle hem till Isabell på inflyttnings fest. Kom iof iväg rätt sent, men jajja! Hade kul faktist :)


Söndag: Sov hos en kompis så att vaknade upp rätt sent sedan låg vi bara och snackade ett tag, sen va jag tvungen och gå hem för att plugga. Blev väl inte så mkt till de med tanke på att jag somnade direkt.

de va min helg iaf!
puss hej / N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0