snö igen

Vaknade upp imorse och såg att de va jätte mycket snö ute (usch vill inte ha vinter här i stockholm). De snöade liksom lite när jag och Lillebror var ute med hunden igår kväll, men inte trodde man att de skulle komma så hära mycket.

Känner mig mega deppig just nu. De har kommit snö (som de bara ska vara i fjällen nu) jag är inte i fjällen nu (som jag ALLTID brukar vara på sportloven) oscar är bort rest och de är bror med.. Usch!

Okej ska inte trista ner er för mycket. Troligen ska jag till Dalarö imorgon och vara med min barndoms vän Emmelie ! Sist vi träffades de var i sommras så att de var ett tag sen :O Så att de ska bli riktigt kul att få träffa henne + resten av  familjen Larsson.

Nu ska jag ta på mig lite kläder sedan åka till firman och jobba lite!

CIOA / N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0