söndag


(OBS bilden är 4 år gammal)

Igår hade jag en riktigt mysig alla hjärtans dag. På dagen softade jag bara. Fixade låtar till ipoden ;)
Sedan runt 6 åkte jag in till stan för att möta oscar. En lite lebbig sak som hände när jag stod och väntade på 4an så stannar de en bil vid mig. Och så kliver de ut en kille i kanske 25 års åldern. Som frågar om jag väntar på en blå buss. Jag ba: ja! Han ba: min bil är blå.. hoppa in! Jag ba: neeej aldrig i livet. Allvarligt ALDRIG att man skulle hoppa in i en främmande bil. 
Mötte oscar typ vid honom! Och när vi möter varandra så tar han fram en bycket röda rosor. Så himmla gullig! sedan åkte vi till sergel för att kolla bio, men den vi ville se fann de inga platser kvar så gick ta Rigoletto istället. Medans vi väntade på att bion skulle börja, så gick vi en mysig promenad vid vattnet... De var verkligen jätte mysigt. Vi såg på filmen FRIDAY THE 13TH! Den var riktigt bra asså. Och läskig men de  e bara kul. Men den tycker jag verkligen att ni ska se!!!


Nu sitter jag hemma hos pappa och väntar på att gå upp och jobba lite, sedan åka me bror hem till vallentuna när han kommer från åland ;).

puss hej / N

Kommentarer
Postat av: emma

GUUD va gulligt! AVUNDSJUUUUUUUK!! <3

2009-02-17 @ 22:36:15
URL: http://emmasc.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0