städat

Så nu har jag städat mitt rum också, va inte så mycket att städa eftersom att jag inte har så mycket saker hemma hos pappa i mitt rum. (rätt skönt faktist) Sedan har jag inte tagit hit några kläder heller så att då är de inte så konstigt att de inte va så stökigt. Men iaf..

Planen för idag var att åka och träna sedan åka till centurm med emma för att fixa saker till hennes fest. Men så blev de inte pga att jag inte kände mig så pigg.
Det blir istället att jag följer mamma snabbt till barkaby och sedan hem och hämta kläder hos henne sedan hem till pappa och käka middag. Sedan ska jag och emma ha mys kväll är det tänkt.

måste ta på mig kläder nu innan mamma kommer ! / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0