tokig!!!

Jag tror jag bli galen ! Då menar jag verkligen galen också!! Alla reklamer på radion handlar om fjällen, man möter bara bilar med takboxar och sedan när man tror man slipper mera saker när man är hemma. Så sätter lillebror igång och spelar sunes sportlov :O Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Har vart lite off på sistonde för att jag vet att de inte kommer bli sälen för min och sara´s del. Sara har blivit sjuk så att då kan vi inte åak dit :(
Min bror säger att jag kan komma upp själv, men hur kul äre att bo med 7 grabbar ensam tjej liksom :O
Jajja nått bror har lovat är iaf att han och jag åker upp någon helg eller nått !

nu ska jag gå i idré hade jag tänkt! Ha de så skoj !!
/ N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0