2009

första inlägget nu 2009 !! Oj Oj Oj va tiden går fort asså! Och de blir bara att man måste ta mer och mer ansvar för allt ! Usch vill inte bli stor, så skönt att vara liten och andra kan hjälpa än med nästan allt ! Jajja de finns ju självklart fördelar med att bli stor också ;)

Jag hade de väl bra på nyårsafton, men jag har alltid tyckt att nyårsafton är överskattat. Men fick fira de med sötnosen Emma :) Blev dock inte som de va planerat från hela början, men för vissa verkar de inte gjort någon större skada :/... Sedan va jag sjuk hade feber och värsta hostan så att va rätt seg också. Jajja :)

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, tanken var att åka till centrum med emma och shoppa lite men nu blev de inte så pga några saker :/

jajja ska väl lägg in lite bilder från teneriffa nu på fejjan :) Wiie !

pussen / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0