filmer

Har inte gjort så mycket efter skolan idag! Åkte hem låg och snackade med bror en stund sedan fortsatte jag kolla på en film jag började på igår kväll men somnade.
 Monster till svärmor .. och den är ju bara för rolig asså ! Satt och skratta där för mig själv.
När jag kollat klart på den så åkte jag och mamma ner och handlade middag. Så började jag kolla på en annan film medans jag käkade middag. och då blev det
 Music and lyric :D Wiie den är också sådär jätte bra :D Åh

Men nu tänkte jag gå och sova, har en rätt full packad dag för mig imorgon !!

Puss på er / N

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Tja! Om intresse finns för bloggdesign utan sidmeny är du välkommen in till min sida :)

2009-01-28 @ 15:41:45
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0