God förmiddag

Vaknade för en timme sedan och va faktist inte så där jätte trött. Men sov hemma hos mamma inatt och antagligen är de att jag kan sova i min säng hära. Jajja igår så var jag ute och åt middag för att fira mamma. Efter de så pkte jag hem till sara . Riktigt mysigt var de, satt jag snacka rätt länge. De blev inte riktigt som planerat för att vi käkade klart rätt sent så att då orkade jag inte åka hem till oscar eftersom att vi inte åt i stan, och sedan tyckte jag att de blev för sent för att åka hem till Lollo! (trist nog)
Nu ska jag iaf packa ihop mina tränings grejer och sedan åka in till stan med sara, hons ka göra slingor inne i stan och medans så ska jag träna ;)

puss och hej / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0