haha vi e töntar!!!


Hahah okej Lollo nu lägger vi av, haha vi kan inte hålla på skriva om varandra i våra bloggar och inte snacka om de :P hahaa fan va töntiga vi är just nu!!! jajja vi vill väl också ha våran tönt period, men ändå :P Om de är någon vi behöver lösa så ska vi göra de när vi är med varandra inte via våra bloggar :P HAHAAA !!!
Men okej, eftersom att du tycker att de alltid är du som hör av dig och jag alltid jag.. så gör jag såg att jag ringer dig ikväll eller imorgon punkt SLUT!!

Älskar dig honey!!!

/ Din bästa vän Nicole

Kommentarer
Postat av: lollo

Haha! Du har rätt, riktigt nördigt. ;) PUSS

2009-01-04 @ 13:57:43
URL: http://lossse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0