hemma hos Lollo

hej på er alla ! hoppas att ni som är lediga från skola/jobbet kan njuta av de, för de kan inte jag. Jag bara tänker på hur attjag inte vill tillbaka till skolan. Visst kul att träffa klassen, och ha frisör.. men usch för allt annat. Gå upp tidigt på morgonen, komma hem sent, plugga, ha läxor.. BLÄÄÄÄ ligger iaf just nu hemma hos lollo och bara chillar som vi är rätt bra på. Jag könner mig rätt rastlös och vill komma på nått och göra, men vet inte vad! Alla dagar på de nya året har vart rätt soft. Har bara chillat. måste säga att de va mysigt i fredags då jag va hemma hos felix med oscar,jocke och moa. Vi spelade lite spel och hade de mys. Sedan på lördag morgonen så åkte jag me oscar in till stan, efter de tog jag en titt i centrum men hhittade inte så mkt. Va med med sara sedan på kvällen. Först skulle vi bara se på film men de blev att vi åkte runt lite med elin. Tog en tripp till sollentuna och köpte lite godis sedan så åkte vi hem och kollade på filmen :) Taken kollade vi på, den är så jäkla bra måste jag säga!!! (Tack för tipset oscar)
Få se om man hinner bli helt frisk innan skolan börjar för att de vore inte så bra att vara sjuk första dagarna. Okej visst de är inte så mkt då, men ändå!

Jajja puss på er / N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0