hemma hos pappa

haha nu är jag hemma hos pappa, och de va verkligen jätte länge sen typ 3 veckor om inte mer asså. Och jag har inte träffat pappa sen dagen innan julafton då vi kom hem från teneriffa. Känns lite elakt att jag nästan aldrig är hära, men de lär betydligt mycket lättare att vara hemma hos mamma när man vill vara med kompisar och de, eftersom att då är man närmare dom. Sedan nu när jag inte har vart och köpt ett nytt busskort än heller så kan jag inte ta bussen, visst jag kan betala med mobilen men märkte här om dagen att de kosta fan 27 kr helt sjuuukt.
Sov hemma hos lollo inatt och vi hade de mysigt, vi kollade på Twilight och den va gaaalet bra. Den kan jag verkligen rekomendera. Får se om de blir att jag ser på den ikväll igen för att när jag berättade om den för pappa blev han rätt taggad. Idag innan jag kom hem till pappa har jag inte gjort så mkt, åkte hem från lollo runt ett eller nått och då åkte jag till centrum och handlade lite med mamma sedan åkte jag hem och åt riskrynskröt som jag va så otroligt sugen på. Sedan spelade jag lite Guitar Heror och sedan hjälpte mamma mig med lite pluggande. Ska sätta mig ner nu efter maten också och plugga mera för att jag måste verkligen göra klart de som jag har.

ha de toppen / N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0