inget bättre för mig

Så nu har jag kollat klart på två filmer och sedan sätt ytterligare 1 avsnitt av Gossip Girl.
 Första filmen jag såg på heter Tre systar & en mamma. En riktigt rolig film må jag säga. Jag minns att jag såg den på bio med min vän Jossan. De va riktigt kul.
 Andra filmen jag såg på heter GlasblåsarnsBarn. Den gammla filmen som jag minns att jag såg på när jag var liten. De va kul att se den igen :)

Båda filmerna är två toppen filmer. Bara att de är rätt stor skillnad på dom. De är liksom helt oliak typer av filmer. Sedan är ena gammal och den andra ny. Så att med variation på film är ju inte helt fel när jag inte kan variera mig med vad jag sysselsetter mig med.

/ N

Kommentarer
Postat av: Märta

Va då ????....Bara dricker grogg???

Jag tycker att det ser ut som om du dricker cider på kortet......Du e`rolig du!!

Kram

2009-01-16 @ 08:51:07
URL: http://www.bernertorpet.se
Postat av: Nicole

Haha men vadå, när man är bland massa andra människor kanske man inte ska dra till med dom starka dryckerna. De kör vi bara på när vi är hemma hos er :)

Kram

2009-01-16 @ 17:01:47
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0