kl 17.15

Wiiie idag var jag i skolan. Okej de brukar man ju inte direkt tycka e de roligaste. Men ändå de är inte så kul att bara ligga hemma i sängen heller så att de va rätt skönt att komma tillbaka till skolan fast att jag bara vart borta i 2 dagar. Hade väl rätt ont i huvudet när vi jobbade men jajja de va bara att stå ut.
Idag höll vi på med att rulla permanent och sedan långhårsuppsättning. Som vi också har prov på nu på tisdag (mamma´s födelsedag btw). Så att till i helgen kommer de nog bli attg sitta leta någon snygg frisyr man ska göra på tisdag och sedan självklart tärna rulla premanent. De känns som att de inte är min starka sida.

Men nu ska jag lägga mig och kolla på Gossip Girl coh hoppas på att jag somnar så att jag orkar vara vaken ikväll då man ska på middag hem till lilla Hanna som fyller år :) Grattis!


puss coh hej / N


Kommentarer
Postat av: hanna

tack så mycket!

2009-01-17 @ 15:57:29
URL: http://hannapannaplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0