Lördag eftermiddag

Nu sitter jag här hemma i all röra! Vi håller på och river ut köket så att de e en ända stor röra här hemma och sedan ett jäkla liv. Jajja har inte vart hemma så länge. Sov hemma hos Hanna inatt efter en trevlig middag och kanske en liten mindre lyckad utflykt efter. Men de va kul att få va med er tjejer :)
Jag skulle bara hem och hämta tränings grejerna, packa ihop lite kläder sedan eftersom jag ska till pappa och sedan äta något. Men eftersom att bussarna inte såg så pass ofta så blir de liksom att man får vänta. Men nu blev de att jag åker med min bror när han ska på tärning så de är ju skönt. Efter jag har tränat så är de egentligen meningen att jag ska vara med Emma, men har sätt mkt jag måste göra, jag MÅSTE verkligen göra om i mitt rum nu hemma hos pappa. Börjar få mer och mer kompisar som frågar om jag kan klippa dom, och då behöver jag ett ordentligt ställer att klippa dom på, och sedan så träna på min docka så måste fixa mitt rum så att allt de blir lättare. Men om vi inte hinner de idag (eller om pappa äns kan) så kanske vi kan de imorogn men jag har ändå himmla mycket plugg att göra. Jag är verkligen sääämst på att plugga. Jag behöver någon som säger till mig nu sätter du dig och gör de dära. Men jag ska komma på nått straff åt mig själv om jag inte har gjort klart vissa saker. Hahaa

Nä nu ska jag väl gå ut och kolla när dom river köket och sedan se till satt bror släpper de dära så att vi åker i tid.

Puss hoppas ni får en toppen lördag / N

Kommentarer
Postat av: sophie

haha vadå mindre lyckad utflykt? ja hade iaf skit kul....... (?)

2009-01-18 @ 16:04:36
Postat av: Nicole

haha hade du de ?? kommer du ihåg nått ifrån den då?? :P

2009-01-18 @ 23:02:15
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: sophie

haha,ja va mest oseriös.. men ja, ja kmr ihåg

2009-01-19 @ 08:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0