lördag


hela morgonen har jag legat och ladda ner musik och filmer till ipoden :D så att nu har jag lite nyheter att lyssna på :)
Snart ska jag iväg och träna, sedan ska jag till centrum med pappa och bror för att kolla om mina googles finns och sedan äta en sen lunch. Sedan så ska jag och pappa kolla när min bror har match ;)
Senare ikväll ska vi fira pappa lite här hemma ;) får se vad man gör sen, om man är hemma med familjlen eller om sara också kommer eller om man drar till oscar ;)

BTW pratade nyss med morbror och han är i sälen. De va klar blå himmel och -11 och helt vindstilla. Snacka om naaajs väder för att vara i sälen. Åh att man inte va me asså..

jajja ha en trevlig lördag / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0