min tisdag!

Tycker att de har varft en rätt mysig dag faktist. Imorse va jag verkligen inte sugen på att åka till skolan, min säng var alldeles för skön. Men kom upp till slut, sedan så missade jag tåget, jag trodde att tåget skulle gå kl 07.37 men de skulle gå 07.28 så att missade de och fick ta ett som gick 07.41 då trodde jag att jag skulle missa tåget i roslags näsby, men de gjorde jag inte för att de va ettg snabb tåg så att nu vet jag att jag kan at en senare tåg. Åh skönt, kan sova 10 min längre HAHAAA
Sedan började vi med en ny sak i skolan bild/mode kan man säga att de va. Vi blev indelade i 7 olika grupper, jag och Jennifer va i en. Sedan så skulle vi klippa ut olika bilder på tjejer som hade klassisk,dramatisk,romantisk och naturell stil och sedan limma fast de på ett stort papper. De va faktist riktigt kul, lärde sig jätte mycket!
Vi slutade ju kl 11.30 så att då åkte jag hem för att plugga, men hade sån huvudverk så att jag somnade framför TVn. Vaknade sedan och de va rätt bra för att jag skulle åka och träna på Gym&Sim med Doris så att jag gick upp och packade mina saker. Sedan när vi kommer dit, så frågar jag om jag fick prov träna en gång, men de skulle kosta mig 150 kr och de tyckte jag kändes rätt onödigt när jag har gym kort på sats. Så att vi skippade de och gick och tog en mysig fika. Satt där i mins 2 timmar och bara snackade. Åh så mysigt de va. Du e än sån underbar vän Sara (Tack för att du finns)
Sedan åkte jag hem och satte mig och snacka med bror och kollade sedan lite på TV. Nu så blev jag bara helt galet taggad på att hålla på med håret så att jag ska sätta mig coh typ göra lite frisyrer på min docka (Tanja) hade jag tänkt! Men får se hur länge jag orkar, för att jag mår inte så jätte bra, har fortfarande sån huvudverk och mår jätte illa. Åh hoppas jag blir bättre till imorgon, för att då ska vi gymma på idrotten :D Wiie fett kul! Och sedan ska jag och mammayoga på kvällen :D

Puss på er / N


Kommentarer
Postat av: Sara

Du är så söt Nicole :D jag älskar dig! <3

2009-01-13 @ 21:49:04
URL: http://septembersara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0