nya fiskar

Yeah idag va jag och pappa och köpte nya fiskar till mitt akvarium. Efter som att jag har vart borta så att mitt akvarium inte direkt blivit skött så bra, för att jag hade inte så värst många fiskar kvar. Men nu är de på fyllt igen :D
Jag brukar köpa mina fiskar på bromma zoo för att dom har flest fiskar + att dom är riktigt duktiga dära på deras jobb.
Sist som jag pappa och robin va dära så hittade jag hajar som jag ville köpa, men kunde dock inte de då för att då hade jag köpt så många fler små fiskar och då skulle dom bli upp ätna av hajarna, så att pappa sa att jag skulle vänta till dom små hade dött. Och de har dom nu, eller ja har en kvar. Så när vi skulle köpa dom dära hajarna så sa dom i butiken att jag inte skulle de om jag inte hade ett jätte stor akvarium för att dom blir typ 40 cm.. Så de blev inte dom denna gång heller, men de fick bli några andra hajar + friskar då :) så att sammanlagt så fick jag 10 nya fina fiskar. Hahaa än så länge ser man dom inte riktigt för att vattnet är så grumligt, men de blir bättre snart. Wiie
Direkt när jag berättade för Lollo om de kom hon på den bästa idéen, att vi måste döpa dom. SÅ att ja vi får väl ta en dag då vi döper alla mina fiskar. Hade ju bara Doris1&Doris2 kvar :P Lollo och Nicole har dött :/

en våt puss / N

Kommentarer
Postat av: sara

ÅHHH HETER DINA FISKAR DORIS 1 OCH DORIS 2????? :D::D:D:D:D::D:D vad gölligt <3

2009-01-07 @ 17:59:21
Postat av: nickis

hahaa men åh sara, de va ju vi som döptde dom när du va hemma hos mig då min bror tog studenten :P minns du inte de? :P <3 <3

2009-01-08 @ 10:26:55
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: lollo

LOLLO OCH NICOLE, HAR DOM DÖTT?? :'/ :'/ Dom var det finaste fiskarna ju... :'(

2009-01-08 @ 14:24:28
URL: http://lossse.blogg.se/
Postat av: nickis

Jaa de har dom :( och de fanns inga sånan fina när jag skulle köpa nya, men påminn mig när vi är och shoppar i täby nästa gång att jag kan köpa två st då :D

2009-01-08 @ 14:30:20
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0