onsdag!

Snacka om att veckorna går fort. De är redan onsdag kväll och då känns de alltid som att veckorna e slut.
Igår var det en mysig dag. Var först i skolan och de va rätt slappt då, sedan åkte jag till tuna gymnasium och hälsa på. Efter de så åkte jag hem käkade lite och sedan åkte jag för att möta upp Lollo. Wiie de va verkoloigen skönt att träffa henne igen, har inte träffat henne på typ 100 år liksom :O när vi fikat och så, så åkte jag hem till sara för att plugga, men de blev mer till att sligga och snacka och skratta åt en otroligt rolig bild !! höhö

Så min dag idag har vart riktigt skön också må jag säga. Behöver inte nämna allt jag gjort, men har iaf köpt ett par nya mycket. Och sedan nytt smink. Inte för att de va kul att köpa smink för att de är så otroligt dyrt men måste man så måste man.
 (dom jeansen vare jag köpte, bara att dom e i en mer börk blå färg)
Åkte hem till mig med sara efter jag vart och handlat hon skulle låna lite skid saker till imorgon. Sedan vara bara att åka till skolan fö ratt ha lektion när de va öppet hus på skolan..

Men nu ska jag gå och duscha sedan kolla film.. Hare bra :D
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0