skolan

Jaha då va man tillbaka i helvettet igen då ! Usch jag gillar verkligen inte skolan. Asså visst de e kul att träffa kompisar och ha frisör men resten asså ! BLÄÄÄÄ jag tror jag spyr på de asså. Aja idag vare inte så kul när pappa kommer in till mig 08.20 och säger att jag har försovit mig.. Gaaaah fick lite bråttom dära. Jajja de va lugnt för att när jag kom till skolan så skulel vi ändå bara se på film. The Holiday  såg vi på :D och den är så jäkla bra, men jag kan den så att jag kunde pyssla med lite annat. hihiiih
Nu ska vi ha matte Wiiie va kul (noooot) men jajja ska väl lyssna på Göran nu när vi ska ha genomgång på ett prov vi gjorde veckan innan lovet.

pussen / N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0