snart fredag :D

wiie torsdagen är över. Usch de är den jobbigaste dagen i skolan. Först engelska sedan matte liksom.. Blää men idag gick de riktigt bra på matten. De va ekvationer och de har jag rätt lätt för så då blev de kul :D
Efter skolan så var de meningen att jag och bror skulle in till stan och köpa nya googles till mig :D ska ju me vallentuna gymnasium till kungsberget på måndag och på tisdag ska jag dit me min skola.. Är så galet TAGGAD !!!!
Men vi tar de i helgen istället för att slippa stressa liksom..

Iaf när jag kom hem från skolan så umgicks jag bara med bror sedan började vi fixa inne i vårt badrum.. De blev fint..
Och nu sitter jag bara och väntar på att en film ska ladda klart så ska jag nog lägga mig och se på den.

pussis / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0