söndags kväll

Åh nu är det söndag igen då, och har gjort de jag brukar göra på söndagar JOBBA.. Det gick faktist riktigt bra. Sedan så direkt efter de så åkte jag och tränade. Så e rätt nöjd med mig själv idag faktist.
Har inte gjort nått speciellt i helgen! I fredags så var jag bara hemma och tog de lugnt med min bror, har inte umgåts med honom på länge så de va mys :) sedan på lördagen så tog jag de bara lugnt på dagen sedan på eftermiddagen åkte jag till tibble med Therese för att kolla när vi älskade Doris skulle ha dansuppvisning. Hon va riktigt duktig !!! Efter de så åkte jag hem, sedan kom Jessica till mig och vi gjorde oss iordning, sedan så mötte vi thess och så gick vi hem till fredric som hade 18 års fest :D (GRATTIS igen) de va faktist trevligt dära :)
Och som sagt idag har jag bara jobbat och tränat :P

Nu ska jag ta en dusch sedan ska jag lägga mig och läsa Gossip Girl som jag började läsa på teneriffa, men har några sidor att läsa klart, sedan blir de nog lite desperet ;)
BTW är LEEEEEEEEDIG imorgon, så sköönt !!!

puss åh kram / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0