torsdags kväll


(Bjuder på den bilden, bilden är ifrån när vi hade 80-tals tema i skolan!)

tordags kvällar tycker jag ändå nästan är dom bästa kvällarna. För att då vet man att nästa dag man vaknar så är de sista dagen man måste upp tidigt för att gå till skolan på 2 dagar. Sedan har vi ju frisör på fredagar också så att då blir de kul också. Hoppas att min dag imorgon blir bättre än vad min dag idag har vart.

om min helg blir som jag har tänkt den så blir den strålande .. :)

mina planer..
fredag: gå till skolan och ha frisör hela dagen! Direkt efter skolan åka och gymma. Sedan hem en stund, lär ju somna. Sedan ut och äta födelsedags middag för mamma! Beroende på vart vi äter och hur sent de blir så ska jag hem till Lollo om de inte blir för sent, och om vi inte inne i stan. Men vi vi käkar i stan så blir de nog att åka hem till oscar efter.

Lördag: åka och träna på morgonen sedan plugga en stund. Får se om man fixar lite i mitt rum hemma hos mamma också. Sedan så kommer sara hem till mig. Vi får väl se om vi går ut och äter eller hur vi gör eftersom att vi inte har något kök hemma. Sedan ska vi väl spela lite spel och ha de allmänt mysigt :)

söndag: gå upp i någelunda tid, åka och jobba (har inte gjort de på 2 vecker då) så att de får bli en ordentlig städning. Sedan hem och plugga :S sedan soooooooova..

vilken jag ska göra nu också.. puss och god natt! / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0