tråååk


sitter hära vid datorn och TVn.. Har verkligen skit tråkigt, vet inte vad jag ska göra. Har ju en sån underbar storebror som har raderat The sims på min andra dator som han har fått låna av mig för att han tycker inte om att sitta vid sin vanliga. Då e lilla jag gullig och lånar ut den eftersom att jag nu mera sitter på min skol dator. Men nej nej då ska han radera saker på den för att han säger att om någon skickar typ en bild så går de inte för att den e så full. Vadå min dator mina grejer. Jajja jag får väl ta och leta fram dom skivorna så att jag kan lägga in de på min dator jag använder nu. Men e ändå riktigt besviken på honom. Sedan blir jag rätt less också för att laddaren till min kamera e fett konstig de tar as lång tid att ladda upp den, så att alla bilder från kameran som jag vill lägga in på datorn kan jag inte lägga in än. Men nu kom jag på en till sak som jag vill göra, sitta och leka med photoshop de va ett tag sen, fett kul jöh :D
Måste bara lägga till att jag måste ge mig själv lite extra beröm eftersom att jag har pluggat idag :) sitter faktist och gör lite nu med, men de går sagta framåt. Men jag gör något iaf.
Har en liten lista men saker jag måste göra också..

1. Städa fiskarna akvarium. [ / ]
2. Plugga. [ / ]
3. Lägg in bilder från kameran på datorn.
4. Lägg in alla bilder från min gammla dator på en CD.
5. Fixa med min Ipod.
6. Jobba (
men de tar jag imorgon) [ X ]
7. Göra om på min blogg (
men väntar nog tills jag e med lollo)

De e lite saker jag helst vill göra ikväll (men kommer dock inte hinna)

pussen / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0