trötter

idag var de en mycket kort dag i skolan. Men de va bra, för att jag va inte direkt så glad efter att fått tillbaka min tomma dator.
Mamma kom och hämta mig i skolan 10.30 för att jag skulle till doktorn va dära en studn och pratade med han, sedan så gick jag till vallentuna gymnasium för att hälsa på lite vänner medans jag väntade på min far för att luncha med honom. Käkade lunch och åkte ner till hans firma men då slutade bror precis så att åkte direkt hem och har spelat wii sen dess. Skit kul :) I börjar gick de sämst men mot slutet började de gå bra igen.

Har verkligen försökt hålla mig vaken men nu går de verkligen inte, så att tänkte gå upp och lägga mig och kolla på en film eller nått :)

nattis / N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0