Wii

Sitter nu hära i soffan med pappa och annica. Efter att spelat en omgång bowling på Wii. Annica va då den som vann, men jag va faktist bara en poäng ifrån. Måste säga att pappa va inte så bra som jag trodde. Haha lite kul att han förlorade över två tjejer. Aja de lär vi väl få sota någon gång.
Va ju som sagt och tränade med Josefin idag, riktigt najs vare. Sedan gick jag till ishallen för att åka med min bror hem, körde först hem en kompis och sedan åkte vi tilla rninge och handlade lite saker som behövdes till kvällens middag som blev pappas hemlagade pizza.. Mmm smaskens.

Har dock inte blivit något pluggande fö rmin del idag som då är välldigt illa av mig. Dagen har bara runnit iväg asså. De är läskigt att tiden går så fort. Snarft sitter man väl i sin egen villa med egna barn och hund och allt . Nää usch!!

CIOA / N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0