allsång på skansen med alexander rybak

Va på allsång på skansen igår då Alexander Rybak va dära.. Åh han är verkligen bra tycker jag. Och om de är nått språk jag gillar så är de ju norska. Så att de är ju underbart när en söt kille som sjunger bra pratar norska. Och de kunde inte bli bättre när man hade me sig Sara heller. De va verkligen ett bra farväl innan jag åker till kreta. Allsång på skansen är ju verkligen svensk och man får en stockholmskänsla så att de va underbart att få dela de med Sara!!!!!

  (ni får nöja er me bara dom hära just nu)

Nu måste jag upp till firman för att jobba för att sen ska jag ner till läkaren och ta spruta och sedan måste jag packa och fixa me ipoden.. Någon som har en bra låt så tar jag hjärna emot den senare på msn :)


/ nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0