dagen innan

Okej jag har egentligen inte gjort nått jag måste göra idag. Eller jobbat, fixat ett foto sedan inte gjort nått :P de är massor av saker jag måste göra.

* Packa klart
* Möta Sara
* Måla naglarna fingrar+tår
* Lägga in ny musik på ipoden
* Duscha
* Locka håret
* lägga in bilder från igår
* tömma kameran


Ja jag kommer säkert på flera saker snart..

Just nu får jag iaf massa bra låtar från Hampe som jag får nöja mig med. Jag skulle vilja sno hans ipod för han hade så jäkla bra låtar på den..

Och snart får jag träffa sara sista gången på 1 vecka... Vi ska åka och mysa vid vattnet en stund. Hihii jag som känner mig som 15 år igen som är ute och kör sin nya moppe. Haha måste köra den nu lite innan jag säljer den.

/ nicole

Kommentarer
Postat av: simone

förstår de :)

faan vad gött :D jo men mig är det bra också :)åker du utomlands nu då? :)

2009-07-15 @ 23:19:16
URL: http://simonesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0