dålig upptatering

Usch va dålig jag vart nu på att upptatera mig!!

Igår va jag iaf me några och grilla. Skulle bli att vi grilla käk men de blev inte riktgit så.. Utan vi chillade bara :) Efter de så sov Jessica hemma hos mig.
Idag va de upp i hyffsat tid för skulle till morfar för att fira honom. De va faktist trevligt. Va evigheter sen jag träffade honom. Efter de åkte jag hem till Emma och hade de mysigt. Vi såg på en film.

 I taket lyser stjärnorna!
Alla har pratat om att den är jätte bra, så att nu fick jag se den också :)
Den va verkligen bra, den berörde än verkligen! Handlar om en 14 årig tjej som är ensamt barn och har aldrig träffat sin pappa sedan så har hennes mamma canser. Hon är i en jobbig ålder och är osäker på sig själv. Bröjar festa mer och mer + röka.
Man sitter typ med en klump i halsen hela tiden för att hon är så ledsen så att hon hela tiden är sur på sin mamma och hon blir sur på sin mormor också som dom då bor hos för att hon inte kan ta hand om sin mamma själv.
Om ni inte sätt den ska ni absolut göra de!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0