duktig nicole

känner mig faktist riktigt duktigt, att jag verkligen tog tag i jobbet idag. Har verkligen inte vart på bra humör, har sovit jätte dåligt och inte velat göra något bara för att jag vill tillbaka till kreta så mycket. Sedan är de bra ibland att ha tråkigt för att då går tiden långsamt, och då börjar inte skolan så snart.. Iof har jag ingen aning om när skolan börjar men de lär ju vara runt den 24 augusti..
Imorgon ska jag faktist också vara duktig, då ska nämligen jag och elin jobba med hennes pappa.. Höhö de kan bli skoj!
Nä nu ska jag väl ut och vara lite social me åland som har kommit över på besök.


(en bild på mig och elin från kreta! O.B.S. första kvällen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0