HEMMa i äckliga sverige igen

Usch är hemma i sverige nu igen. Kom hem i natt, och då kändes de bra.. men sen när man fått träffa dom man saknat mest så vill man bara åka igen. Hahaa jag och sara har redan börjat kolla resa tillbaka. Va till och me inne på ving idag och prata lite me dom dära, och då visade de sig att tjejen som hjälpte oss frågade om jag hade sätt en viss kille på ecklipse jag ba: JA han såg jag, hahaa då visade de sig att de va hennes EX. lite kul sådära.

Men de va verkligen skönt att få träffa Sara igen, har saknat henne så jäkla mycket. Så idag har de vart en underar dag eftersom den har tillbringats me sara!!!!!

Har iaf haft en rolig vecka på kreta. Är rätt trött nu, men jajja de har de vart värt. Har träffat massa roligt folk också. Och de är alltid lika kul!
(bilder kommer självklart, men inte alla dom hamnar nog på facebook)

/ nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0