mys

Igår va de en mysig kväll. Jag, Robin och Sara åkte hem till kusin Kim och käkade middag där me han och Ida. Senare på kvällen åkte jag och sara hem till henne och kollade på film. Vi såg på Den utvalde.
 Den va faktist bra, jag har iof sätt bättre. Den handlade om en kille som går sista året på polishögskolan och är hur smart som helst. Sedan så vill en polis ha me honom i en utredning av flera stycket mord. Dom anser att de finns ett samband mellan alla morden. Alltså att de är en serigemördare. Den va inte som Beck och Wallander och dom filmerna utan den hära var riktigt svår att tänka vem som va mördaren. Man hande sina aningar, men dom försvan rätt fort.
Ingen direkt höjdar film, men de kan väl vara värd att se om man inte har så mycket för sig.


Och idag när jag vaknade så började jag kolla på en ny film som heter Livs verket.
 Den handlade om en pappa som bor i ett ruckel och en dag blir han av med jobbet + att han får reda på att han har canser. Han har aldrig haft kontakt med sin son Sam, men han vill lära känna honom innan han ska dö. Så att när Sam får sommarlov så bestämmer sig pappa för att ta hem honom tills sig över sommarlovet för att bygga ett nytt hus. Och under den tiden hinner de hända en del saker.
Kom på att jag hade sätt den tidigare, men den är värd att se två gånger. Lite sorlig är den faktist. Men de är ingen film man sitter och gråter hela tiden till.

Nu måste jag nog ta tag i mitt rum, börja städa de sedan måte jag börja packa till på torsdag (då jag åker till kreta) Känns som att jag kommer ha annat för mig i veckan. Har rätt mycket saker som jag ska hinna me.

/ nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0