saknar kreta :(


Allvarligt, jag vet inte va jag ska ta mig till! Vill tillbaka till kreta nuuu! Saknar verkligen allt dära. Som sagt har vi ingen som vill åka me på torsdag så blir nog inget :( sedan får man väl se om de blir av nått på höstlovet. Men ändå, jag tror att de är rätt kallt dära då. Sedan vet man ju inte om de är något drag dära då. De tror iof inte jag.
Men jag ska iaf boka biljett till nästa sommar. Och då ska jag dit i 2 veckor. Punkt slut. De är bättre om man får länkta hem lite annars vill man ju bara tillbaka direkt.
BLÄÄÄÄÄÄ igår va tropicanos beach party och de missade man :( buuhuuu

Nä nu ska jag fasiken gå och lägga mig så att jag slutar tänka på att partyt på troppan håller på för fulla muggar nu.

/ Nicole

Kommentarer
Postat av: Erika

jag saknar också kreta!! ska ni dit nästa år också eller? :D

2009-08-04 @ 21:46:40
URL: http://erikafredlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0