segt

Åh va jag hatar mi dator just nu. Inget fungerar för mig. Förut så la jag in bilder på alla mina låtar på min ipod. Men självklart är dom borta nu när jag har en annan dator. Så har jag så jäkla mycket på min dator så att den är så galet seg. Åh PALLAR inte. Nu skiter jag i de hära! Sedan blir jag bara mer och mer arg för att Iphone inte har kommt än, för att min ipod är typ trasig så vissa låtar fungerar inte. Och på kreta vill man ju att alla låtar ska fungera.

Aja.. va tvungen att få ut de hära.. HAHAAAA

Har inte direkt kommit någon vart me mitt rum, eftersom jag försökt få allt me min musik att fungera.
Hahaa jag minns när jag satt såhära irriterad för typ 1 år sen. Bläää hatar datorer ibland asså.

/ nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0