sista inlägget innan kreta


(självklart har man me sig kort på dom bästa!!
Som ni nog ser är de självklart Robin&Sara)

Okej de här blir mitt sista inlägg innan vi åker. Kl 04.30 ringer klockan och kl 07.00 går planet. Och jag håller fortfarande på och packar. Elin är nog rätt less på mig nu för att jag e så seg :P höhöö

Måste säga att mitt farväl till sara blev jätte mysigt! Satt på kärleksudden och pratade. Hur mysigt som helst. Åh va jag kommer sakna henne. Seriöst de är bara en vecka men ändå skit. De är rätt lång tid faktist. Men om man har roligt så går tiden fort.
Kommer också sakna min älskade bror hur mycket som helst. Han hade ej semester så att då kunde han inte följa me :( usch de kommer känna jätte konstigt att han inte är me. Men som sagt om man har roligt går tiden fort.


Ha de så bra här hemma så kommer jag om 1 vecka! puss på er!
 / Lillasyster + Doris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0