underbar slapp dag

Medans jag väntade på Lollo så bytte jag ju lite saker jag fick, sedan så va jag och kolla på högtalare som jag vill köpa och ta me mig till kreta. Blev dock bara att jag köpte en högtalare me en kylbox också. Men de är inge höjtar ljud så de va bara på kul. Sedan så va jag och köpte ett par skor. Skit snygga må jag säga.

När jag kom hem hoppade jag direkt ner i polen. De va så jäkla härligt. Jag va iaf riktigt avkopplad för att jag somnade när jag låg på madrassen!

nu ska jag och annika ta en promenad runt is-sjön.. ciao / N

Kommentarer
Postat av: johanna

haha, de är kort :/ du hade fan kunnat göra det finare, nicole :( och vet du vad? DET KAN DU FÅ GÖRA om någon månad då de har växt ut :D då ska du få göra V-form där bak du vet :D hihi

2009-07-02 @ 21:33:53
URL: http://johannaalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0