var är sommaren?

Allvarligt var är sommaren? Sverige må vara fint, men man blir bara less när man aldrig får någon riktig sommar.
Många frågar mig varför jag alltid åker utomlans på sommaren, när de ändå är sommar här i sverige. Nu har jag verkligen svaret: när de väl är sommar vill man ju ha varmt och de blir de aldrig här i sverige!!!!
Sedan en sak som jag tycker är lite jobbigt de är att jag fäster mig så lätt vid ställen. Sälen är jag tog fast vid, älskar verkligen sälen. Och jag är också fast vid Kreta Platanias. Egentligen är de inge bra när man fäster sig vid ställen, för att då får man ju inte upptäcka andra ställen. Jajja sån e jag. Och jags tår fast vid att jag vill till KRETA nu!!

/ Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0