dåligt uppttering sorry.

Har haft rätt mycket för mig så har verkligen inte hunnit skriva något inlägg.

(robin hade självklat störta bilden.)

I fredags tog bror studenten, och de va mycket stress då innan. Efter han sprungit ut så blev de självklart flak, sedan motagning hemma med massa släktingar och bekanta. Mot kvällen så va vi några här hemma och bara chillade.
 Robin & Rickard.  Sweet.   jag och sara.  haha sara och ROBIN :P.  en glad robin.  Grattis på dig bror.  nu jäklar åker vi flak.  woohoo.

Igår så tog jag de bara lugnt på dagen sedan på kvällen åkte jag hem till Lollo med Jessica och Linda. va där en stund sedan så åkte vi hem till Niklas. de va trevligt..


Just nu håller jag och Robin på och tömmer klädkammaren, men de blir inte kul efter ett tag. Så vi gör nog lite i taget.

allt för mig / N

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va skoj, kmr verkligen ihåg studentdagen!

Den är HÄRLIG med blandade känslor ;)..

Stilig Robin va :).

KLART han skall ha Största bilden :D

2009-06-08 @ 20:54:02
Postat av: nicole

ja men precis. bästa brorsan ska självklart ha största bilden.



BTW höhö vem e du? :P

2009-06-08 @ 22:06:22
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0