de va inte igår


(riktigt gammal bild på mig och Cia)

Lite bilder på mig och Cia då :D   Oj oj väldigt gammal bild som jag hitta på oss.  Haha glömmer aldrig den kvällen...
Va och träffade Elin och Cia för en stund sen. De va verkligen inte igår man träffade Cia. Riktigt kul att träffa henne igen. Så självklart bjöd man över henne till mig imorgon då jag ska ha födelsedags middag. Åh de ska bli riktigt kul. Lite jobbigt när man fyller år på sommaren då de är så många som är borta och massa saker. Men men de blir skoj ändå. Tycker iof att de är riktigt trist att Sara inte kan komma. Men de blir lunch och grejer me henne på min riktiga dag istället.

Nu blire film time..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0